פורום הסגנים מוקיע את סדן: "לא נעבור לסדר היום"

    "פורום הסגנים מאגד בתוכו את כל הסיעות אשר לוקחות חלק בעשייה הציבורית, ימין ושמאל, ערבים, יהודים, דרוזים, נוצריים, דתיים, חילונים וחרדים, כל אלה יוצרים פסיפס תרבותי חברתי שלם"
    איתי גדסי No Comments on פורום הסגנים מוקיע את סדן: "לא נעבור לסדר היום"

    נראה כי החבל מתהדק סביב צווארו של רמי סדן, יו"ר חדשות 10 • היום שיגרו יו"ר פורום סגנים ומ"מ ראשי רשויות מקומיות בישראל וסגנו – מכתב חמור לחבריהם שבו הם מוקיעים את דבריו של סדן ומבהירים כי אסור לעבור לסדר היום

    צילום: יוטיוב
    "פורום הסגנים מאגד בתוכו את כל הסיעות אשר לוקחות חלק בעשייה הציבורית, ימין ושמאל, ערבים, יהודים, דרוזים, נוצריים, דתיים, חילונים וחרדים, כל אלה יוצרים פסיפס תרבותי חברתי שלם"
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נראה כי החבל מתהדק סביב צווארו של רמי סדן, יו"ר חדשות 10 בעקבות פרסום דברים שאמר לכאורה בגנות מפלגת ש"ס ובגנות שר הפנים אריה דרעי.

    היום (רביעי) שיגרו אורי בוסקילה יו"ר פורום סגנים ומ"מ ראשי רשויות מקומיות בישראל וסגנו מ"מ ר"ע פ"ת אוריאל בוסו מכתב חמור לחבריהם שבו הם מוקיעים את דבריו של סדן ומבהירים כי אסור לעבור לסדר היום.

    "פורום הסגנים מאגד בתוכו את כל הסיעות אשר לוקחות חלק בעשייה הציבורית, ימין ושמאל, ערבים, יהודים, דרוזים, נוצריים, דתיים, חילונים וחרדים, כל אלה יוצרים פסיפס תרבותי חברתי שלם", כתבו.

    סגנים

    בהמשך נכתב כי "בהמשך להתבטאותו של מר רמי סדן, יו"ר מערכת חדשות ערוץ 20, אנו מגנים כל אמירה מעין זו שאין לה מקום בשום שיח במדינתנו. אמירות מעין אלו מזכירות ימים אפלים של פילוג, שיסוי ואפליות קשות בחברה הישראלית. לא ייתכן שאדם אשר מחזיק בתפקיד כה בכיר ובר השפעה בתקשורת הישראלית יתבטא בצורה כזו. אמירות אלו אם נאמרו על תנועת ש"ס ועל העומד בראשה מר אריה דרעי שר הפנים, חייבות להיות אומללה, מבוררות ויש להוקיע אותן ממחוזותינו".

    "אנו בפורום הסגנים דורשים ותובעים ברור יסודי שייעשה ע"י שר התקשורת בנוגע להתבטאות זו. אסור בשום אופן לעבור לסדר יומנו בטרם תתבצע בדיקה בנושא", כתבו לסיום.



    0 תגובות